
Vallès
22 Juny 2021 Redacció: Andrea Rodríguez
Població: Parets del Vallès
L'equip de Govern de l'Ajuntament de Parets del Vallès ha donat a conèixer el seu posicionament amb l’elaboració d’un manifest en suport a la decisió presa pel Consell de Ministres de concedir els indults als presos independentistes.
El Consell de Ministres ha anunciat l'indult per als presos independentistes. I amb el seu anunci s'inicia una nova etapa amb el retorn a la política i a la negociació, cercant fer un pas endavant per al retorn de la concòrdia a Catalunya, deixant enrere una etapa de judicialització de la vida social, econòmica i política del país.
S'obre una nova etapa per tornar al diàleg i respecte de totes les sensibilitats. Iniciem un nou temps de distensió i s'obre un nou temps per a Catalunya. Un temps de parlar i negociar, i una nova etapa que ha de culminar tornant la veu al poble, perquè acabi decidint el seu futur.
Des del Govern de Parets del Vallès valorem positivament aquest gest i celebrem l'anunciada llibertat dels presos i, d'entre ells, molt especialment la del nostre veí en Jordi Turull.
S'obre un nou temps a la política catalana. De treballar per unir i cosir, per dialogar i arribar a acords.
Valorem de manera positiva aquest pas que té per objectiu la recerca de solucions per sortir de la situació política que vivim al nostre país.
És l'hora de la política i de la seva utilitat pública. De sortir de la paràlisi i d'un nou temps per a Catalunya. De respectar totes les sensibilitats d'una Catalunya plural on entre tots decidim el nostre futur.
Etiquetes relacionades:
parets del vallèsVallès
Sabadell
Terrassa
Les Franqueses del Vallès
Barcelona
Terrassa
Sant Cugat del Vallès
Granollers
Els jugadors de Jordi Peris van arribar a situar-se a 8 punts del líder, però dues derrotes i un empat en les darreres jornades deixen sense opcions al conjunt cardedeuenc i el situen quart del grup 6 de Segona Catalana
Els garriguencs van arribar a situar-se a 2 punts del líder, però arran dels últims resultats l'equip se situa tercer a la classificació i, tot i la seva posició, no es troba entre els quatre equips menys golejats del grup
La nova alcaldessa de Granollers va prendre possessió en el càrrec el passat divendres 1 d’abril després que Josep Mayoral anunciés la seva renúncia com a alcalde. Barnusell porta a l’Ajuntament 18 anys com a regidora i ha estat al
Com pujar l'autoestima? Aquí podràs trobar senzills trucs per tornar a estimar-te de la manera més sana. Et deixem un llistat de senyals que identifiquen una baixa autoestima i una llista de trucs i consells per apendre a estimar-se més. Què és
5 aliments que menges habitualment i són poc saludables Tenir cura de la teva alimentació amb una dieta variada i equilibrada, és crucial per reduir el risc de malalties i aportar al nostre cos tots els nutrients necessaris per cobrir
De patir per la permanència a veure de més a prop el play-off. El C.E. Sabadell ha aconseguit refer-se del seu inici de temporada a Primera Divisió RFEF, on va acumular un total de vuit partits sense conèixer la victòria,