Diari digital del Vallès Oriental i Occidental

Comunicat Ajuntament Cardedeu en relació al coronavirus

13 Març 2020 Redacció: puntvalles.com

Població: Cardedeu

Arran de l’epidèmia del coronavirus i atesa l’activació en fase d’alerta del Pla d’actuació del PROCICAT per emergències associades a malalties transmissibles de potencial alt risc, l’Ajuntament de Cardedeu ha adoptat diverses mesures de prevenció que entraran en vigor a partir de demà divendres 13 de març amb la finalitat de contribuir a la seva contenció:

EDUCACIÓ

• Se suspenen les activitats relacionades amb Art vigent, Anem al teatre i robòtica.
  • Interactua: s’anul·len totes activitats relacionades amb el projecte.
  • Queden suspeses totes les activitats extraescolars dins els centres educatius.

Aquestes mesures estaran vigents fins a nou avís, seguint sempre les instruccions del Departament d’Educació.

ESPORTS

• Resten suspeses les activitats esportives que es fan al Patronat d’Esports i que depenen de l’ajuntament, a partir de demà 13 de març.
  • GiM10: queden suspesos, a partir de demà, tots els cursos de natació així com les classes de piscina que alumnat d’alguns centres fan en horari escolar. Les classes dirigides es limiten al 50% del seu aforament.
  • Les activitats i entrenaments dels clubs esportius del municipi cal que segueixen les instruccions de les federacions i les recomanacions del Consell Català de l’Esport.

EQUIPAMENTS

• A partir de demà divendres 13 es tanquen el Casal de la Gent Gran, Casal de la Tèxtil Rase i Centre de dia les Teixidores fins a nou avís, en tractar-se d’un col·lectiu de risc.
  • Can Borràs: les visites agendades dels serveis socials amb col·lectius vulnerables s’ajornen fins a nou avís.
  • Espai jove la Paki: tancat fins a nou avís.
  • Museu Arxiu Tomàs Balvey: restarà obert, amb aforament limitat a 1/3.
  • Centre de formació la Mongia: es mantenen les classes programades i se suspenen totes aquelles activitats dins l’horari lectiu fora de l’equipament.
  • CSETC: se suspenen tots el cursos, jornades i altres activitats de formació de caràcter presencial.
  • Mercat municipal, mercat de pagès i mercat setmanal del dilluns: continuen oberts amb normalitat.

CULTURA

• Teatre Auditori Cardedeu: tancat fins nou avís.
  • Cinema Esbarjo: avui dijous 12 es tanca el cinema. A partir de demà 13 de març l’aforament estarà limitat a 1/3 de la capacitat.
  • Biblioteca Marc de Vilalba: resta oberta amb 1/3 d’aforament.
  • Entitats amb espais i equipaments municipals cedits per fer-hi actes: les activitats de més de 1.000 persones queden anul·lades; les de menys de 1.000 persones queden limitades a 1/3 de l’aforament.

PROCESSOS SELECTIUS, ACTES i ACTIVITATS PREVISTES A CARDEDEU

• El procés selectiu d’auxiliars administratiu/ves prevista per divendres 13 de març es manté perquè la participació prevista és inferior a les 100 persones, segons les mesures preventives establertes per les autoritats sanitàries.
  • La Fira d’antiguitats d’aquest diumenge queda suspesa.
  • El grup d’Espai de trobada amb famílies d’infants d’entre 6 i 12 anys se suspèn fins a nou avís.

L’Ajuntament de Cardedeu informarà periòdicament sobre el manteniment d’aquestes mesures o la seva modificació, si s’escau, o d’altres que es considerin necessàries en funció de l’evolució de la situació.

PuntVallès: Diari Digital Comarcal del Vallès - Notícies d'última hora del Vallès Oriental i Occidental

Etiquetes relacionades:

cardedeu